اداریہ

دو ہزار سترہ اور قومی سلامتی

پاکستان کو گزشتہ چند سالوں سے قومی سلامتی سے متعلق جن چیلنجز کا سامنا تھا ان پر کافی حد تک قابو پایا جا چکا ہے۔ ملکی دفاع اور قومی سلامتی کو ناقابل تسخیر بنانے کے لئے قوم اور اس کی افواج نے بیش بہا قربانیاں دی ہیں جسے دنیابھر میں سراہا گیا ہے۔ الحمدﷲ 2017 کا سورج ایک ایسی امید اور روشنی لے کر ابھرا ہے جو اس امر کی نوید دیتا ہے کہ پاکستان کا مستقبل بہت روشن اور تابناک ہے۔ بلاشبہ اس امن اور امید کے حصول کے لئے پاکستان کو جہدمسلسل کے کٹھن اور پُرخار راستوں سے ہو کر گزرنا پڑا ہے۔ آج کی کامرانیاں ہمارے ان بیٹوں کی قربانیوں کی مرہونِ منت ہیں جنہوں نے دہشت گردی کے عفریت کا قلع قمع کرنے کے لئے اپنی جانیں نچھاور کر دیں مگر قوم اور وطن کی ان فضاؤں کو ایک لازوال کامیابی اور سرشاری سے ہمکنار کر گئے۔ ڈائریکٹر جنرل آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفور نے سالِ نو کے موقع پر قوم کو آگاہ کیا کہ آپریشن ضرب عضب میں 583افسران اور جوان شہید جبکہ 2108افسران و جوان زخمی ہوئے اور آپریشن میں 35سو دہشت گرد ہلاک کئے جا چکے ہیں۔ اسی طرح پاک فوج نے ملک بھر میں 25ہزار 6سو بیس کومبنگ آپریشن کئے جس سے ملک میں امن عامہ کی مجموعی صورت حال میں بھی بہتری آئی ہے۔ صرف کراچی میں دہشت گردی کی وارداتوں میں72فیصد کمی آئی ہے۔ الغرض افواج پاکستان جہاں مغربی، مشرقی اور دیگر سرحدوں کی حفاظت کو موثر اور مضبوط رکھتی ہیں وہاں اندرونی سطح پر بھی دہشت گردی اور تخریب کاری کے خاتمے میں اپنا کردار ادا کر رہی ہیں۔


افواج پاکستان نے دہشت گردی کے خلاف جنگ میں بالعموم اور آپریشن ضرب عضب میں بالخصوص جو کامیابیاں سمیٹی ہیں، وہ قابل تحسین ہیں۔ شمالی و جنوبی وزیرستان سمیت پاکستان کے وہ علاقے جہاں شدت پسندی عروج پر تھی اب وہاں کیڈٹ کالجوں، ہسپتالوں اور شاہراہوں کی تعمیر کی صورت میں ایک نیا اور پرامن پاکستان دکھائی دیتا ہے۔ آپریشن کے نتیجے میں عارضی طور پر بے گھر ہونے والے 82فیصد سے زیادہ خاندان اپنے اپنے گھروں کو لوٹ چکے ہیں اور باقی ماندہ افراد کی واپسی کا عمل تیزی سے جاری ہے۔


چیف آف آرمی سٹاف جنرل قمر جاوید باجوہ نے بھی جنرل ہیڈکوارٹرز میں افسروں اور جوانوں سے خطاب کرتے ہوئے اس امر کا اعادہ کیا ہے کہ پاک فوج قومی سلامتی اور ملکی دفاع کے لئے کسی قربانی سے دریغ نہیں کرے گی بلکہ اسی عزم و ہمت سے اپنا کردار ادا کرتی رہے گی۔ سپہ سالار کا عزم اس بات کی غمازی کرتا ہے کہ افواجِ پاکستان 2017اور اس کے بعد آئندہ آنے والے سالوں میں بھی بھرپور جذبوں کے ساتھ ملکی دفاع اور سلامتی کے استحکام کا اعادہ کئے ہوئے ہیں جو پاکستان کے ایک عظیم اور پروقار مستقبل کی نشاندہی کرتا ہے۔
پاکستان ہمیشہ زندہ باد

یہ تحریر 641مرتبہ پڑھی گئی۔

TOP