پُرامن پاکستان

Published in Hilal Urdu

ریاستِ پاکستان جو گزشتہ ڈیڑھ دہائی سے دہشت گردی کے عفریت سے نبردآزما ہے آج الحمدﷲ وہ اس پر نہ صرف کافی حد تک قابو پانے میں کامیاب ہو چکی ہے بلکہ پاکستان کے مجموعی حالات بھی انتہائی پُرامن ہو چکے ہیں۔ عوام الناس کے دلوں سے دہشت گردی اور دہشت گردوں کے خوف کے سائے چھٹ رہے ہیں اور وہ اعتماد اور حوصلے سے قومی ترقی میں اپنا کردار ادا کر رہے ہیں۔ جس کا ایک ثبوت پاکستان موٹر ریلی کا انعقاد ہے جو افواجِ پاکستان کے زیراہتمام منعقد ہوئی۔ چیف آف آرمی سٹاف جنرل قمر جاوید باجوہ کی ہدایات اور سرپرستی میں منعقد کی جانے والی اس ریلی میں ملک بھر سے لوگوں نے شرکت کی اور دنیا کو بتا دیا کہ پاکستانی نہ صرف خود پُرامن قوم ہیں بلکہ خطے میں دیرپاامن کے خواہاں بھی ہیں۔ پاکستان موٹر ریلی میں حصہ لینے والے لوگوں کا جذبہ دیدنی تھا۔ بلاشبہ یہ ریلی ملی یکجہتی اور قومی سطح پر اعتماد کی بحالی کا باعث بنی ہے۔


یہ ہماری قوم کے بیٹوں کی قربانیوں ہی کا ثمر ہے کہ پاکستان کا اصل اور خوبصورت چہرہ پھر سے دنیا کے سامنے اُبھرا ہے اور آج یہ قوم ''پاکستان موٹر ریلی'' جیسے میگاایونٹس منعقد کر کے بین الاقوامی برادری کو یہ پیغام دے رہی ہے کہ کس طرح سے پاکستان دہشت گردی پر قابو پا کر دنیا کو امن اور محبت کی خوشبو سے معطر کر رہا ہے۔ موٹر ریلی پاکستان کے مختلف علاقوں خنجراب، چترال، مظفر آباد، اسلام آباد، لاہور، ڈیرہ اسماعیل خان، رزمک (شمالی وزیرستان)، گومل زام ڈیم، کوئٹہ اور کراچی سمیت دیگر شہروں سے ہوتی ہوئی گوادر پہنچی۔ بلاشبہ اس ریلی نے پاکستان کے ایک پُرعزم اور پُرامن ملک ہونے کا ثبوت فراہم کیا ہے۔ 31اکتوبر2017 کو گوادر میں ہونے والی اختتامی تقریب جس میں وزیراعلیٰ بلوچستان نے بھی شرکت کی چیف آف آرمی سٹاف جنرل قمر جاوید باجوہ نے اپنے خطاب میں کہا کہ پاکستانی پُرامن اور کھیلوں سے محبت کرنے والی قوم ہے اور تمام چیلنجز کے باوجود سربلند ہونا جانتی ہے۔ انہوں نے کہا کہ کامیاب موٹر ریلی پُرامن پاکستان کے دعوے کا ثبوت ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ خنجراب تا گوادر ہر پاکستانی امن و ترقی کا خواہاں ہے۔ انہوں نے بلوچستان کی ترقی کو پاکستان کی ترقی قرار دیتے ہوئے کہا کہ بلوچستان کی اقتصادی و معاشرتی ترقی کے لئے پاک فوج صوبائی حکومت کے ساتھ مکمل تعاون کر رہی ہے۔


اسی طرح انٹر نیشنل کرکٹ بھی پاکستان میں واپس آ چکی ہے۔ دشمن ممالک نے سری لنکن ٹیم کے خلاف ایک حادثے کو بنیاد بنا کر کرکٹ کو پاکستان سے ہمیشہ ہمیشہ کے لئے ختم کرنا چاہا لیکن وہ اس میں بھی ناکام رہا۔ الحمدﷲ پاکستانی قوم کو ایک اور محاذ پر بھی کامیابی ملی کہ افواج پاکستان کی ٹیم انگلینڈ میں ہونے والے مقابلوں کیمبرین پیٹرول(جنگی مشقوں) میں نمایاں کامیابی حاصل کرکے سُرخرو ٹھہری ہے۔ پاکستان نے جس طرح سے کچھ سال قبل افغانستان میں اغوا ہونے والے ایک خاندان کو دہشت گردوں کے شکنجے سے چھڑوا کر اُنہیں واپس کینیڈا بھیجا ہے اس سے بھی افواج پاکستان اور اس کی انٹیلی جینس ایجنسیوں کی جانب سے بین الاقوامی امن کے قیام میں سرانجام دی گئی خدمات کی عکاسی ہوتی ہے۔


پاکستانی قوم اور اس کی افواج عزم اور جانفشانی کی علامت ہیں کہ ان کی قربانیاں اور کامیابیاں اظہرمن الشمس ہیں۔ اب دنیا اس کانسپریسی تھیوری کو ماننے کے لئے چنداں تیار نہیں جس کی رو سے پاکستان کو دنیا کا امن پامال کرنے کا ذمہ دار قرار دیا جاتا ہے ۔ اب پاکستان اپنی کارکردگی کی بدولت اس مقام پر کھڑا ہے جہاں وہ پورے اعتماد کے ساتھ اپنا مؤقف واضح کرنے کا حوصلہ رکھتا ہے۔ آج پاکستان کا شمار باوقار اور مضبوط اقوام میں ہوتا ہے جس کے لئے پاکستانی قوم اور اس کی افواج کی بے مثال کارکردگی کی جتنی تعریف کی جائے کم ہے۔ ہماری عزت، وقار اور عظمت پاکستان ہی کے دم سے ہے۔ پاکستان ہے تو ہم ہیں۔ پاکستان پائندہ باد۔

Read 70 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Follow Us On Twitter