جزبہ ستمبر زندہ ہے

سروے : ازکٰی کاظمی

1965 کی جنگ نہ صرف ہمارے بزرگوں بلکہ ہماری نوجوان نسل کے دلوں پر آج بھی پاک فوج کی محبت اور جانثاری کا نقش قائم کئے ہوئے ہے۔ 6ستمبر 1965کی جنگ کے حوالے سے نوجوان نسل کے تاثرات جاننے کے لئے ہم نے ایک سروے کیا اور مختلف شعبوں سے تعلق رکھنے والے نوجوانوں کے خیالات جانے جو ہلال کے قارئین کے لئے شائع کر رہے ہیں۔

عدنان احمد

(ڈاکٹر)

adnanahmeddr.jpg

 

1965کی جنگ ہمیں دفاع وطن کی بہترین مثال پیش کرتی ہے اور ہمارا ایمان مضبوط ہوتا ہے کہ اگر خدا پر یقین پختہ ہو تو کامیابی ضرور آپ کے قدم چومتی ہے۔
 

القاء بتول

(استاد)

alqqabatool.jpg

 

1965کی جنگ ہماری قومی تاریخ کا ایک بہت ہی یادگار واقعہ ہے۔ اس دن کو یاد کرنے سے مجھے ہمارے عظیم ہیرو میجر عزیز بھٹی، میجر شفقت بلوچ، ایم ایم عالم اور سرفراز رفیقی جیسے مجاہد جو کہ ہمارے آئیڈیل بن چکے ہیں شدت سے یاد آتے ہیں اور لہو کو ایمان کی طاقت سے گرما دیتے ہیں۔
 

معِز ملک

(طالب علم)

mahizmalik.jpgاس دن لاہور جم خانہ میں شام کو جیت کے جشن کا خواب دیکھنے والوں کو ہماری ایک بٹالین نے نو گھنٹے ’’بی آر بی‘‘ نہر پر روکے رکھا اور پوری قوم اپنی بہادر فوج کے پیچھے کھڑی ہو گئی۔ قوم اور فوج ایک ناقابل شکست جذبہ ایمانی سے سرشار ہو گئی۔
 

یوسف مرزا

(صحافی)

yousafmirza.jpg1965کی جنگ نہ صرف ہمیں ملک و قوم کے لئے جان کی دینے اہمیت سے آشنا کرتی ہے بلکہ ہمارے دلوں میں ایمان اور خدا پر یقین کو مزید پختہ کرتی ہے۔ اس سے ہمیں سبق ملتا ہے کہ ملک وقوم کی خاطر اپنا گھربار اور جان بھی قربان کرنا پڑے تو پیچھے نہ ہٹیں کیونکہ یہی اصل اثاثہ ہے۔
 

شافع عباس

(طالب علم)

shafah.jpgمیرے وطن کے لئے میری جاں بھی حاضر ہے۔ 1965 کی جنگ مجھے وطن عزیز کے ان شہیدوں اور غازیوں کی یاد دلاتی ہے جنہوں نے ہمارے لئے اپنی زندگی قربان کردی اور ہماری زندگیوں میں خوشبو بکھیر دی۔
 

علی حمزہ

(استاد)

alihamza.jpg1965 کی جنگ مجھے میجر عزیز بھٹی جیسے جانباز اور دلیر آفیسر کی یاد دلاتی ہے۔ میجر عزیز بھٹی کی کہانی محض ایک کہانی نہیں بلکہ ایک جذبہ ہے جو ہمیں دشمن کو للکارنے کی جرأت عطا کرتا ہے۔ نشان حیدر پانے والے اس جری سپوت کی یاد ہمارے دلوں میں ہمیشہ زندہ رہے گی اور ہمارے خون میں ولولہ پیدا کرتی رہے گی۔
 

عاکف رفیق

(طالب علم)

akifrafiq.jpg6ستمبر کی جنگ میں عوام نے جو کردار ادا کیا اور جس طرح اپنے گھروں سے باہرنکل کر انہوں نے ملک و قوم کی حفاظت کی ،ایسا جذبہ آج کے ہرنوجوان میں ہونا چاہئے تب ہی وقت پڑنے پر یہ اپنا کردار بخوبی ادا کر سکیں گے۔
 

احمد عامر

(بینکار)

ahmedamir.jpgمیرا سر فخر سے اور بھی بلند ہو جاتا ہے جب میں 6ستمبر کے دن کو یاد کرتا ہوں۔ دشمن کے ناپاک ارادوں کو پست ہوتے ہوئے سوچنے سے جو فرحت محسوس ہوتی ہے وہ ناقابل فراموش ہے۔
 
 
Read 237 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Follow Us On Twitter