تحریر: محمدامجد چوہدری

اس میں کوئی شک نہیں کہ قوم کا جو بھی فرد افواجِ پاکستان کے ساتھ جڑتا ہے، ’’سروس فار ایور‘‘ہمیشہ کے لئے اس کا عزم بن جاتا ہے۔ وہ یونیفارم میں ہوتو اسی جذبے کے تحت جان ہتھیلی پر رکھے ملک و قوم کی حفاظت اور خدمت کا فریضہ انجام دیتا ہے، ملکی یکجہتی کی علامت بن کر قریے قریے میں ڈیوٹی کے لیے لبیک کہتا ہے، قوم کے آرام و چین کے لئے سرحدوں پرپہرہ دیتا ہے، موسم کی چیرہ دستیوں کوبرداشت کرتا ہے، سنگلاخ پہاڑوں اور دشوار گزار راستوں کو عبور کرتا حتیٰ کہ جان کی پروا کئے بغیر ملک و قوم کے خلاف برسرپیکار ہر قوت سے جا ٹکراتا ہے۔ریٹائرمنٹ کے بعد وہ یونیفارم کو تو خیر باد کہہ دیتا ہے تاہم قومی خدمت اور سرفروشی کا لباس پوری عمر زیب تن کئے رکھتا ہے۔ اسی لئے تو کہتے ہیں:
Once a Soldier, Always a Soldier
اپنے اسی وصف کے عملی اظہار کے لئے وہ ریٹائرمنٹ کے بعد بھی کوئی نہ کوئی راستہ ضرور نکال لیتے ہیں۔ ڈیفنس فورسز ویٹرنز ایسوسی ایشن(ڈی ایف وی اے) کا قیام بھی اسے جذبے کے تحت عمل میں آیا۔ اس کے بانیوں میں افواج پاکستان کے ممتاز ویٹرنز لیفٹیننٹ جنرل(ر) محمد اعظم خان(مرحوم)، ائرمارشل(ر) ظفر چوہدری، لیفٹیننٹ جنرل (ر)عتیق الرحمن، لیفٹیننٹ جنرل(ر) کے ایم اظہراور کمانڈر(ر) عابد اقبال(نیوی) شامل ہیں۔ بری ، بحری اور فضائی افواج کے کسی بھی رینک کے ریٹائرڈ ملازمین اس کے رکن بن سکتے ہیں۔ اس طرح افواج پاکستان کے ریٹائرڈ ملازمین کو یکجا کرکے ان کی آواز بلند کرنے میں یہ انتہائی مؤثر اور متحرک کردار ادا کررہا ہے۔

servicefoever.jpg
اس میں بھی کوئی دو آراء نہیں کہ ایک سپاہی جب فوج میں اپنے فرائض انجام دے رہا ہوتا ہے تواسے کبھی بھی انتظامی مسائل کا سامنا نہیں کرناپڑتا۔ فوج اس کا گھر ہوتی ہے اورسپاہی سے لے کر جنرل تک اسی خاندان کے فرد ہوتے ہیں۔ ہر سینئر افسر اپنے ماتحت افراد کی فلاح و بہبود کا خیال رکھتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ وہ پوری یکسوئی اور توجہ سے اپنے فرائض انجام دیتا ہے۔ تاہم یہ حقیقت بھی اپنی جگہ موجود ہے کہ جونہی وہ اپنے عہدے سے سبکدوش ہوتا ہے اسے اپنی پنشن کے حصول اور اس سے جڑے بہت سے دیگر مسائل کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ان تمام الجھنوں سے نبردآزما ہونے اور ان کی دادرسی کے لئے پر ڈیفنس فورسز ویٹرنز ایسوسی ایشن انہیں اپنی آغوش میں لے لیتی ہے اور ان کی ترجمان بن کر ان کے مسائل کے حل میں اہم کردار ادا کرتی ہے۔اپنے قیام سے لے کر اب تک یہ تنظیم اجتماعی فلاح و بہبود کے کئی اہداف حاصل کرچکی ہے۔ اس سلسلے میں یہ حکومت پاکستان اور افواج پاکستان کے مرکزی دفاتر سے مسلسل رابطے میں رہ کر ان کاموں پر مؤثر انداز سے عمل درآمد کروا چکی ہے۔یہ ملک کی 13پنشنر تنظیموں کی بھی رکن ہے جس میں 12وفاقی اور صوبائی پنشنر تنظیمیں شامل ہیں۔ ان سب کا مجموعی اتحاد و الحاق پاکستان فیڈریشن آف سول اینڈ ملٹری پنشنرز ایسوسی ایشنز کہلاتا ہے۔ڈی ایف وی اے نہ صرف اس کی اہم ترین رکن ہے بلکہ اس کے صدر کو اس اتحاد کا صدر ہونے کا بھی اعزاز حاصل ہوتا ہے۔


لیفٹیننٹ جنرل(ر) محمد نصیر اخترڈیفنس اس وقت فورسز ویٹرنز ایسوسی ایشن کے سرپرست اعلیٰ جبکہ لیفٹیننٹ جنرل(ر) فاروق احمد خان اس کے صدر ہیں۔دیگر عہدیداروں میں سینئر نائب صدر ائر وائس مارشل(ر) انور محمود خان ، جنرل سیکرٹری (ر)بریگیڈیئر صفدر حسین اعوان، سیکرٹری کرنل(ر) چوہدری محمد اسلم، سیکرٹری خزانہ کرنل(ر) طاہر حسین کاردار اور سیکرٹری اطلاعات و نشریات سپاہی (ر)مبارک احمد اعوان شامل ہیں۔ادارے کا سالانہ اجلاس باقاعدگی سے منعقد ہوتا ہے جس میں ملک بھر سے ممبران کی کثیر تعداد شرکت کرتی ہے۔ گزشتہ اجلاس میں کورکمانڈر لاہور لیفٹیننٹ جنرل صادق علی نے مہمان خصوصی کے طور پر شرکت کی اورادارے کی خدمات اور کارکردگی کو بھرپور انداز میں خراج تحسین پیش کیا ۔


اس طرح ڈیفنس فورسز ویٹرنز ایسوسی ایشن سے وابستہ افراد اپنی یکجہتی کے ذریعے نہ صرف اپنے حقوق کی پاسداری کررہے ہیں بلکہ معاشرے میں ہم آہنگی کے فروغ کے لئے بھی اہم کردار ادا کررہے ہیں۔یہ تنظیم پاکستان کے مختلف شعبوں سے تعلق رکھنے والے افراد کے لئے بھی ایک قابل تقلید مثال ہے جواسی جذبے کے تحت اپنے اجتماعی مسائل حل کرنے کے ساتھ ساتھ ملکی ترقی اور خوشحالی میں موثر کردار ادا کرسکتے ہیں۔

 
Read 373 times

Leave a comment

Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.

Follow Us On Twitter